جاده ی یک طرفه
عاشقانه های من
عاشقانه عارفانه

 

 

باز دوباره با نگاهت این دل من زیرو رو شد

باز سر کلاس عاشقی درس عاشقی شروع شد

دل دوباره زیر و رو شد

میدونی حالم این روزا بدتر از همس

آخه هر کی رسید دله ساده ی من رو شکست

قول بده که تو از پیشم نری

واسه من دیگه عاشقی جاده ی یک طرفس

پرواز تو قفس شدم

بی نفس شدم

دیگه تنها شدم

توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه

نکنه حرفای تو مثل حرفای همه صحنه سازیه

این یه بازیه

بی هوا نوازشم کن

اشک و غصه هامو کم کن

با نگاه بی قرارت باز دوباره عاشقم کن

اشک و غصه هامو کم کن

قلب  من بهونه داره

حرفه عاشقونه داره

راه دیگه ای نداره

جز اینکه سر رو شونه هات بزاره .......

 

 

 

به یاد مرتضی پاشایی

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, :: 15:29 :: نويسنده : پرواز

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه عارفانه و آدرس qasedak2429.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 7444
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1